Jetta GL in onderdelen of zijn geheel + gti + cupra

— Plaats hier je onderdelen / wagen te koop.

Moderators: Tommer, stinne#82, Jochen., Niche

Plaats reactie
born'84
Golfmk2.be freak

Jetta GL in onderdelen of zijn geheel + gti + cupra

Bericht door born'84 » zo jan 29, 2017 1:28 pm

Ik heb een hele lijst gemaakt met alle prijzen
Dus hier hou ik het wat kort wat bied ik allemaal aan?
Een golf 2 gti 8v met papieren (kas zelf is slecht), goedlopende 1.8 8v gti met boite en dergelijke en werkend digifiz, alles sensoren aanwezig, ook uurstel knopje en dergelijke, geen interieur , geen uitlaat wel het dash dat zit er wel in, wagen gebruikt op circuit zitten nog goede omp sport remblokken onder, dus perfect voor een swap, of wie papieren en chassis nr zoek van 30j oud

2 mijn mars rode jetta gl met zwarte dakhemel met opendak en zwarte abc stijlen, 1.8 8v injectie motor
hij staat momenteel in onderdelen te koop wie heel snel is kan hem nog in zijn geheel meenemen

3 een seat ibiza cupra perfect voor swap van een abf motor naar golf 2, of ook voor de snelle in zen geheel te koop

4 een zeldzame seat toledo GT, de perfecte wagen voor een 2.0 16v swap in een jetta te doen, alles vooraan inclusief waar radiator aanhangt past zo in mk2 uitlaat van een toledo is ook hetzelfde aan een golf en de laatste demper is ook exact als een jetta 2 16v en we weten hoe moeilijk die te vinden, zijn
Dashboard en airco en servo zijn makkelijk te swappen van deze denk alsook het half stof half leder sport interieur

5 nog een boel velgen
nog een velour interieur

6 complete votex kit voor golf 2

7 3/4 zender kit voor smalle bumpers met votex splitter voor onder smalle bumper en hella front

8 mijn rally-cross golf mag ook weg, kan in zijn geheel en met rolkooi, of de abf swap met koppeling voor een 020 bak met 020bak k&n kelk en chip, eventueel + volledige uitlaat
kortom veel ABF spullen dus

9 2.0 8v gti motor met kabelboom en sleutel alles bij (mijn broer heeft er ook nog 1 alsook golf 3 gti assen met remmerij)

10 1.8 20v Turbo motor eventueel met setje motorsteunen voor golf 1

Voor meer info en prijzen best mailtje, : bertelsmotorsport@hotmail.com
omdat de berichten box hier op mk2 anders te snel vol zit en ik wegens tijdgebrek ook steeds minder tijd heb om op het forum te komen
http://www.racestore.be
Some say:he drive's a volkswagen,all we know is...!
Golf c Mk2 '84
Jetta Mk2 GT '85
Daily passat variant '05
Bmw e36 m3 evo'97 tracktool

zoef
Mk2 Mini Master

Re: Jetta GL in onderdelen of zijn geheel + gti + cupra

Bericht door zoef » ma jan 30, 2017 8:33 pm

hoi een vraagje,
staat er wel niet bij maar heb jij mss een warmtedrukregelaar van een golf mk2 gti dat ook op een golf mk1 gti past?

Plaats reactie